دیدار پر شور مردم طرحان با حاج الهیار ملکشاهی

 

الهیار ملکشاهی

ملکشاهی

ملکشاهی1


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط یونس م

انتخابات یکی ازمهمترین ابزار دمکراسی واعمال حق جمهور درنظام اسلامی ایران است.این حق درپس ازپیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی باشگفتیها وشور ونشاطی مردمی برخورداربوده است.

دراستان لرستان بدلایل مختلفی من جمله مسولیت پذیری وپذیرش ابزار اعمال حاکمیت درسایه قانون اساسی و به ویژه طایفه گرائی درانتخابات مجلس شورای اسلامی همواره از تحرکات زائدالوصفی برخورداربوده است .

 درزيراشخاصي که گمان مي رودخودرابراي اين رقابت درحوزه انتخابيه مهيامي کننداشاره مي شود.

حوزه انتخابیه کوهدشت:

1-الهیار ملکشاهی

2-علی امامی راد

3-کرم رضاپیریائی

4-محمداحسان تقی زاده

5-اسماعیل دوستی

6-علی شاهرخی قبادی

7-حسن شاهرخی قبادی

8-محمدجعفرمحمدزاده

9-فرج اله مومنیعلی

10-اصغراسفندیارپور

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط یونس م

                    نشريات در جريان انتخابات با شايعه پراكني در روند انتخابات حاشيه سازي نكنند.   

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، حسن شريعت ‌نژاد در جريان برگزاري همايش آموزشي- توجيهي مجريان و دست اندركاران برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه نشريات در جريان انتخابات با شايعه پراكني در روند انتخابات حاشيه سازي نكنند.

 

وی تاکید کرد: عقب نشيني در برخورد با متخلفان و تخلفات شايع و گسترده باعث اخلال در روند انتخابات مي شود.

 

شريعت نژاد اضافه كرد: مردم لرستان در جريان انتخابات برگزار شده در سالیان گذشته همواره حضوري چشمگيري داشته اند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در ادامه بیان کرد: مسئولان و متوليان مطبوعات و نشريات با انتشار اخبار درست و موثق مي توانند نقش مهم و سازنده اي در مديريت امنيت داشته باشند.

 

حسن شریعت نژاد با بیان اینکه به منظور برگزاري مطلوب انتخابات مجلس با محوريت نامزدهاي احتمالي مجلس نهم، نشست هاي متعددي با افراد با نفوذ، نخبگان و نمايندگان نشريات برگزار شده، اظهار کرد: براي جلوگيري از بروز هر گونه مشكل بايد قبل از برگزاري انتخابات برنامه هاي منسجم و كارشناسي شده اي را طراحي كرد.

 

شریعت نژاد گفت: بايد با ساخت فيلم و مستند و بهره گيري از ظرفيت صدا و سيما نقش هيات نظارت و اجرايي را براي مردم تبيین كرد.


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط یونس م

نامه سرگشاده دکتر شهمرادی به هیات نظارت استان

 

قابل توجه هیات محترم نظارت استان لرستان ،

از آنجا که اینجانب در کنار مسائل عمده ملی و منطقه ای ، بنا به ضرورت توجه به قانون و قانونگرایی در عرصه انتخابات حاضر و در راستای دفاع از حق مشروع کاندیداتوری شهروندان ایرانی علیرغم تمامی ناملایمات موجود و احتمالی ، رسما" خود را کاندیدای نمایندگی ملت از حوزه انتخابیه کوهدشت نمودم .متاسفانه برخلاف قانون و بنا به سلیقه امنیتی معمول و بدون انعطاف هیات اجرایی ، در کمال بی انصافی متهم به عدم التزام عملی به قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه مندرج در آن میثاق حکومتی ایرانیان گردیدم. لذا در تاریخ ۲۳/10/۹۰ با استناد به ماده 51 قانون انتخابات مجلس، شکوائیه ای کتبی با شماره ثبت 6254/24/۹۰  را به آن هیات تسلیم کردم. از طرفی با توجه به مصوبه      مورخ  ۲۲/08/۷۸ مجمع تشخیص مصلحت نظام طی آن شکوائیه تقاضای خود را جهت ارائه دفاعیه و توضیحات حضوری به اعضاء محترم آن هیات اعلام داشته و منتظر اعلام وقت ارائه دفاعیات حضوری خود می باشم . اما با توجه به ضیق وقت و نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی آن هیات محترم در رسیدگی به شکایات رد صلاحیت شدگان و ... و از طرفی عدم امکان دسترسی به آن هیات ، رسما" و از طریق این رسانه مجازی بر درخواست خود پافشاری و خواهان رعایت عدالت و اجرای مصوبه قانونی مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم. قانونی که حق ارائه دفاعیات و توضیحات حضوری و بدون فیلتر و محدودیت را به شهروندان رد صلاحیت شده از سوی هیات اجرایی داده و در پایان متن اعلامی رد صلاحیت ها از سوی فرمانداری حوزه انتخابیه  به کاندیداها نیز به آن اشارهگردیده است!.

در پایان پیشاپیش از اصحاب رسانه و خبر در جهت انتقال این خواسته بحق و قانونی خود کمال سپاس و قدردانی را دارم و امیدوارم هیات محترم نظارت استان نیز به وظیفه قانونی خود در راستای استماع دفاعیات بنده عمل نموده و منصفانه و عادلانه از تضییع حق قانونی کاندیداتوری اینجانب جلوگیری نماید.


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط یونس م