انتخابات_کوهدشت

آرمان منصوری امروز در گفت‌وگوی در کوهدشت اظهار داشت: در میان ثبت نام شدگان کاندیدهای مجلس نام حجت‌الاسلام علی قبادی شاهرخی نماینده فعلی کوهدشت و رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی دیده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت دارای 211 هزار جمعیت با پنج بخش است، افزود: در این شهرستان 176 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که 102 مورد روستایی و 74 شعبه شهری هستند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کوهدشت گفت: با توجه به اینکه فرصت کمی در زمان ثبت نام وجود دارد و این فرصت نیز قابل تمدید نیست نامزدها باید هر چه زودتر اقدام کنند.
وی تصریح کرد: ایرادی که در سراسر کشور وجود دارد و در گذشته نیز این خلأ مشهود بود اینکه کاندیداها، زمان ثبت نام را تا دقیقه 90 به تعویق می‌اندازند و این اصلاً خوب نیست و باید هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کوهدشت گفت: برای ثبت نام از داوطلبان همراه داشتن اصل مدارک همراه با کپی آنها ضروری است.
وی اظهار داشت: مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در شهرستان کوهدشت فراهم و اندیشیده شده و آمادگی لازم برای برگزاری کار بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در سطح هیئت‌های اجرایی وجود دارد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:ثبت نام کاندیدها , توسط یونس م