انتخابات_کوهدشت

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: 4 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در کوهدشت بر عهده دارند.
 
سیروس ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت در خصوص انتخابات گفت: ستاد انتخابات شهرستان کوهدشت هم‌زمان با سراسر کشور در سوم دی ماه کار ثبت نام کاندیدها را شروع و تا پایان مهلت ثبت نام در مجموع 16 نفر در این شهرستان و یک نفر در وزارت کشور ثبت نام کردند.
 وی با بیان اینکه انتخابات یک جشن ملی و یک نشاط اجتماعی است، افزود: هم‌زمان با ثبت نام کاندیدها کار تشکیل هیئت‌های اجرایی نیز انجام گرفت و این هیئت‌ها کار خود را شروع کردند.
فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهدشت حدود 177 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که 103 شعبه آن روستایی و 74 شعبه شهری بوده و 4 هزار نفر نیز کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.
ابراهیمی به وظیفه احزاب و گروه‌های سیاسی اشاره کرد و ادامه گفت: احزاب و گروه‌ها نباید به فکر از صحنه خارج کردن و متهم کردن همدیگر باشند، بلکه باید با تبلیغات منطقی مردم را به آرامش و حضور پرشور به پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.
وی تصریح کرد: انتخابات یک جشن ملی، مذهبی و یک نشاط اجتماعی است، نه یک چالش و مقوله‌ای خشن و انتظار می‌رود افراد جامعه نیز به این موضوع به این شکل نگاه کنند و با آرامش و شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند.
فرماندار کوهدشت بر مشارکت هرچه بیشتر مردم تاکید کرد و یادآور شد: ما باید یاد بگیریم که کار جمعی انجام دهیم و هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، یاس دشمنان این کشور هم بیشتر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ کشورمان جوانان زیادی جان خود را فدا کردند تا در کشور وضعیتی پیش بیاید که مردم بتوانند این چنین در سرنوشت خودشان دخیل باشند و اسلام به عنوان مکتب این مردم،در جامعه زنده و حضور پیدا کند.
  ابراهیمی در ادامه به زمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: تبلیغات کاندیدها با استناد به ماده 56 قانون انتخابات هشت روز قبل از اخذ رای‌گیری چهار اسفند شروع و تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی دهم اسفند به اتمام می‌رسد و کاندیدها به ازای هر منطقه شهری می‌توانند یک ستاد مرکزی داشته باشند، داشتن ستاد فرعی هم بلامانع است، اما زدن هر گونه بنر و طناب عکسی در سطح شهر ممنوع است.
فرماندار کوهدشت گفت: ما منتظر یک انتخابات سالم در شهرستان کوهدشت هستیم و به یاری خدا هیچ گاه فکر خلاف در سر هیچ کس نخواهد بود و هر آنچه مردم داخل صندوق‌ها بیندازند همان را شمارش و به صاحبان آرا تحویل می‌دهیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, توسط یونس م