انتخابات_کوهدشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر افزود: چهار نفر از مجموع این افراد طی روز جاری (چهارمین روز از آغاز کار ثبت نام) با مراجعه به فرمانداری شهرستان پلدختر داوطلبی خود برای شرکت در این انتخابات را اعلام کردند.
وی افزود: از این تعداد داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در پلدختر یک نفر زن ثبت نام کرده هشت نفر دیگر مرد هستند.
رشیدی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست ضمن مطالعه دقیق ضوابط و قوانین ثبت نام داوطلبی در انتخابات، نسبت به تکمیل مدارک موردنیاز برای ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: آنچه برای مسئولان اجرایی اهمیت دارد، برگزاری صحیح و سالم انتخابات، امانتداری و حراست از آرای مردم اصل، سلامت انتخابات است.
فرماندار پلدختر یادآورشد: وظیفه داریم حداکثر تلاش را برای فراهم شدن حضور حداکثری با فضای توام با آرامش، اعتمادسازی و بهره‌گیری از ظرفیت خدادادی داشته باشیم.
رشیدی افزود: ستاد انتخابات این شهرستان در چارچوب قوانین، مقررات و شرح وظایف و دستورالعمل‌ها آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور همراه با آرامش و درشان مردم را دارد و ‌برخورد لازم با مسایل انتخاباتی، شایعه، سیاه‌نمایی، فضاسازی و وارد شدن دلالان انتخاباتی، اختلال در سیستم، با نگاه پیشگیرانه نیز پیش‌بینی شده است.
وی گفت: اعضای ستاد انتخابات در شهرستان همگی از افراد با تجربه در برگزاری انتخابات هستند، همچنین زمینه لازم برای برخورد با ناهنجاری‌های انتخاباتی فراهم شده تا فضا برای برگزاری انتخابات امن باشد.
‌نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 12 اسفند ماه سال جاری به صورت هم‌زمان در کشور برگزار می‌شود، شهرستان پلدختر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, توسط یونس م