انتخابات_کوهدشت

خیلی ها به انتظار نشسته بودند تا جناب حاج الهیار ملکشاهی آمدند سراسر شوق  و شور بر محمد صلوات فرستادند و حاج الهیار ملکشاهی وارد خانه شدند و پس از سلام و احوالپرسی جناب آقای گراوند ریاست محترم ستاد آقای ملکشاهی چنین به ایراد سخنرانی پرداختند:
 

بنام خداوند بخشنده مهربان. خوشحاليم که در جمع شماعزيزان هستيم در مورد بحث انتخابات گرد هم آمده ایم تا مبحث انتخابات را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم. اميدواريم که به فضل الهي در اين انتخابات که در پيش رو مي باشد در خدمت شما عزيزان باشيم و بتوانیم به شما مردم عزیز کوهدشت خدمت کنیم. برادران عزیز توجه داشته باشید کسي که راي مي دهد جايگاه يک قاضي را دارد که پس از قضاوت کردن به فکر فرو می رود و قضاوت خود را مورد بررسي قرار مي دهد که ببیند آیا قضاوتی که انجام داده است درست بوده یا نه و اگر درست قضاوت کرده باشد پیش خدا و وجدان خودش سر بلند است و اگر قضاوت درستی نکرده باشد هم پیش خدا و هم پیش خودش رو سیاه است، ما باید دقت کنیم که چه کسی رو به مجلس بفرستیم تا پیش خدا و وجدانمان سر افکنده نباشیم البته کسي که مورد تاييد شوراي نگهبان است حتما لياقت انتخاب شدن در مجلس را دارد ولی ما باید دقت کنیم تا بین خوب و خوبتر دومی را به مجلس بفرستیم تا به آبادانی شهرمان کمک کنیم.
بنده حدودا بیست سال است که آقای ملکشاهی رو میشناسم و با ایشان دوستی نزدیکی داشته ام با توجه به شناختي که از آقاي ملکشاهي دارم خدا را شاهد می گیریم که هيچ گونه تغييري در اخلاق و رفتار  ايشان نديدم و همیشه با همان تواضع و فروتنی همیشگی ایشان را دیده ام.
خدارو شکر اين دوره مردم به شعور بالای سیاسی رسیده اند و می دانند چه کسی به درد شهرشان می خورد و چه کسی لایق نماینده شدن است و مطمعنم با توجه به شناختی که از مردم دارم آقای ملکشاهی نماینده کوهدشت می شود.
وسلام علیکم.

بعد از آقای گراوند آقای حاج الهیار ملکشاهی چنین به ایراد سخن پرداخت.

بسم الله الرحمن الرحیم
با تشکر از تمام عزيزاني که در اين مجلس شرکت کرده اند و با تشکر از ميزبان جلسه آقاي گراوند. جزو افتخارات مردم شهر ما این است که ما تسليم زور حکام ظالم نشده ايم شاید بگویید چگونه تسلیم ظالم نشده ایم. در قضاوت بحثي داريم به نام "ما مردان دليل هستيم" دليل تسليم نشدن در برابر زور حکام رضا شاه بوده است
رضا شاه کسي بود که از دست مردم منطقهء ما به ستوه آمد مخصوصا گراوندان هیچ وقت تسلیم زور حکام نشده اند.
مردم گراوند به راستگويي و صداقت و شجاعت معروف بوده اند و هستند. ترس درون مردم گراوند وجود ندارد. در گراوند هيچ کسي را نمي بينيد که تحت تاثير زورگويي به کسي راي دهد و قطعا با فکر و دلیل و منطق رای خودشون رو به صندوق می اندازند.
ما کار خيلي مهمي بايد انجام بدهيم هرچه کار مهمتر است حساسيت ما بيشتر است در کارهاي ارزشي و سرنوشت ساز بايد حساسيت زيادي داشت ما قرار است نماينده اي بفرستيم به مجلس به عنوان وکيل مردم کوهدشت و این کار خیلی حساس و سرنوشت سازی است.
من مي گويم اگر تمام اين کشور يک رودخانه در حرکت به سمت جلو باشد مجلس سرچشمه آن رودخانه است و اگر سرچشمه خوب باشد رودخانه پر آب خواهد شد.
مجلس قانون گزار است و هر چه در مجلس تصمیم گیری شود ديگران بايد اجرا کنند که آن بحث قانون گذاري است. کار دوم که مهمتر از قانون گذاري براي کل کشور است بحث پول و اعتبار است که آن هم از همان سرچشمه است.
تقسيم بودجه يکي از مهمترين وظايف نمايندگان است اگر ما کسي را داشتيم در مجلس که مي تونست سهم ما رو به شکل عادلانه به ما برساند مشگلات شهر ما به مراتب خیلی کمتر از این بود. متاسفانه ما در شهرمان جوي خشکي هم نداریم یک اصل در فسلفه وجود دارد به اسم "معلول و علت"
مثلا ما وقتي دود مي بينم متوجه مي شويم انجا آتش وجود دارد يکي از دلايل اثبات خدا هم همان علت و معلول است می گوییم چون دنیا به این نظم و ترتیب قرار دارد حتما کسی این دنیا را مدیریت می کند پس معلول نظم و ترتیب دنیا و علت آن هم خداست. اگر در رودخانهء شهر ما پولي باشد بايد بيمارستان ساخته شود، راهسازي خوبي انجام شود و خيلي چيزهاي ديگر و اگر اين امکانات در شهر ما و جود داشت مي توانيم پي ببريم پول به شهر ما عادلانه رسيده است و اگر اينها رو نبينيم هزاران کتاب هم چاپ شود و کلی از بوجه مملکت را خرج تبلیغات دروغ خودمان بکنیم باز پی خواهیم برد که هیچ آبی از سر چشمه (مجلس) به رودخانهء شهر ما ریخته نشده است. ما اگر شهرمان را با پلدختر هم مقايسه کنيم شهر ما دو برابر پلدختر بيکار دارد سوابق تاريخي شهر ما خيلي بالاتر از شهرهاي ديگر است،
سوابق علمي شهر ما هم بالاتر است، در شهر بروجرد 50 درصد شهر ما هم نيروي متخصص وجود ندارد خيلي از افراد شهر ما از روستاها بلند شده اند و به بالاترين درجه رسيده اند.کم هستند افرادي که از روستا و با کمترين امکانات بلند شده و به بالاترين درجه ها برسند.
متاسفانه چون خودمان از نظر توان اجرائي کوتاه و ضعيف هستيم سعي مي کنيم ديگران را به پايين بکشانيم به جای اینکه به افراد کمک کنیم زیرپایشان را خالی می کنیم. اگر راست مي گوييم بزرگ آدمان بزرگ باشيم مگه زمان بربريت است که يک عده خان باشند و عده اي ديگر عبد آنها باشند.
ما در شهرستان کوهدشت هميشه در انتخابات به افراد " آ "  و " ب " راي مي دهيم، مگر ما در شهرمان فقط " آ " و " ب " داريم؟ بهتر است به افراد ديگر هم راي بدهيم مثلا اگر ما اين جاده را صاف کرديم و اين " آ " و " ب " نيامدند اين باعث مي شود افراد ديگر هم جرات حضور در انتخابات را پيدا مي کنند.
ما مي گوييم کسي را انتخاب کنيد که بتواند از حق شهرمان دفاع کند.
بعضي افراد حتي لکنت زبان دارند، نمي توانند صحبت کنند و این باعث می شود تا نتوانند جلوی افراد مهم و با شخصت جامعه که در مجلس حضور دارند صحبت کنند و عرض اندام نمایند.
با تشکر از شما عزيزاني که ما را تحمل کردید.
من هميشه مي گويم اگر خدا خواست که نماينده اين شهر شوم سعي مي کنم از آن سرچشمه حق قانوني بودجهء شهرمان را بگيريم.
خدا رو شکر انتخابات کاملا سالم است و اميدواريم که انتخابات همچنان سالم برگزار شود و انشالله همان که مردم مي خواهند نماينده شود.
براي سلامتي امام خامنه اي و مردم عزيز کوهدشت صلوات بر محمد و آل محمد.

در پایان سخنان حاج الهیار ملک شاهی یکی از حضار به آقای ملکشاهی گفت : جناب آقای ملکشاهی از شما می خواهیم طوری عمل نکنید که بعد از چهار سال مردم کوهدشت از شما با چماق و سنگ استقبال کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, توسط یونس م